Re: Odp: Re: bledy w ODBC (Merant)

Trudno coś poradzić bez zagladania w konfigurację.
Mamy u mnie w firmie serwery NT i 2000, a stacje ze wszystkimi systemami
Win9x/NT/2000.
Jest jedna rzecz. Otóż nie udało nam sie zainstalować na serwerze 4.51.
Działa za to 4.5.
Przy pierwszej instalacji wspomagał nas konsultant z QAD. Z tego co
pamiętam wszystko jest w miarę opisane w dokumentacji.
Robiłem tez testy z OpenLinkiem (multi-tier), ale tu są jakieś problemy i
nie widzi kolumn typu nazwa{001}, nazwa{002}. Ktoś na liscie opisywał już
ten problem.
Ewentualnie sprawdź stronę Meranta. Ja ściągałem z WWW jakiegoś patch'a do
klienta.

Pozdrawiam
Grzegorz Jandura
IS Manager
Valeo Wiper Systems Poland
tel.: +48 12 6352130
fax.: +48 12 6352110
e-mail: grzegorz.jandura@valeo.com

                    bpioro@aes.com.pl
                    Sent by:                      To:     progress@zeto.bydgoszcz.pl
                    owner-progress@zeto.by        cc:
                    dgoszcz.pl                    Subject:     Odp: Re: bledy w ODBC (Merant)

                          2002-01-15 12:23
                         Please respond to
                                  progress

za rada przeszedlem na sterowniki sequelinka

ale nadal mam problemy

sterownik wyzuca mi komunikat nr 2315
z napisem

UNKNOWN SESSION CONVERSATION PROTOKOL         (NA KLIENCIE Z STEROWNIKAMI
odbc)

a na serwerze gdzie jest zainstalowana baza w logach jest

USERNUM 2 TERMINATED ABNORMALLY (794)

opisany blad w helpie
The user in question was terminated by a KILL command from the PROSHUT
PROGRESSS utility, or the user connection was terminated by a network
error.  Try logging the user in again.

czy cos jestem w stanie na to zaradzic

czy starac sie innych systemach zainstalowac ten sterownik

dziekuje za kazda informacje

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp z o.o.
o/Poznań
ul.Szelągowska 22/1
61-626 Poznań
tel./fax (prefix 61) 8267-950
GSM: +48608 727-615
e-mail: bpioro@aes.com.pl

                    grzegorz.jandura@valeo
                    .com                          Do:
progress@zeto.bydgoszcz.pl
                    Wysłane przez:                DW:     (UDW: Bartosz
Pióro/AES)
                    owner-progress@zeto.by        Temat:  Re: bledy w ODBC
(Merant)
                    dgoszcz.pl

                    2002-01-15 09:10
                    Odpowiedz do progress

Moja dobra rada, to przejść na SequeLinka. Łatwiejszy w skonfigurowania i
szybszy w działaniu.

Pozdrawiam
Grzegorz Jandura

"This e-mail message is intended only for the use of the named
recipient(s).
The information contained therein may be confidential or privileged, and
its
disclosure or reproduction is strictly prohibited. If you are not the named
recipient, please return it immediately to its sender at the above address
and destroy it."