Re: Takie sobie refleksje...

Użytkownik Pawel Dobrzynski  napisał:

>Pewnie się znają. Ale to nie znaczy że lepiej. A nawet jeśli - bo w końcu
>są większą firmą od nas, to nie osiągnęli tej pozycji dzięki darmowym
>ewalkom.
>

>Paweł

Jejku, jaki ty jesteś uparty (jako dyrektor rzecz jasna ;-).
Już miał być EOT, ale nie mogę tego słuchać.
Jakie są prawdziwe powody tego oporu, bo racjonalnych przesłanek
nie ma. Powiedz nam jasno - jest beton na górze, nic nie mogę
zrobić. Wyślij to z anonimowego konta, żeby nie było, że to
oficjalne stanowisko, ale nie używaj takich argumentów.

Jaka pomoc konsultantów? Facet zciąga sobie soft, instaluje i
przychodzi tu na listę pytać dlaczego mu coś nie działa. Równie
dobrze każdy, kto instaluje linux'a powinien najpierw zamówić
konsultanta, a jakoś ludzie sobie radzą. Trochę śledzę listy
oracle'owe. Przychodzi klient i mówi:
"Chcę się nauczyć oracle'a, zciągnąłem sobie instalkę i mi się
wywala tu i tu. Co mam robić?". I jakoś ludzie mu pomagają. I
bez konsultacji się odbywa. Instalację provision na windzie
potrafi zrobić mój siedmioletni syn!

Howgh!

A teraz Paweł dowal mi na priv'a (a co mi tam, może być też na
public'u). Możesz używać brzydkich wyrazów, nie pogniewam

Tomek

--

Znudziło Ci się logo w komórce?
Wgraj nowe [ http://komorki.onet.pl/dodatki.html ]