Sorry for misunderstanding to ebverybody, whom it may concern..:)

Bardzo przepraszam Wszystkich grupowiczów, a zwłaszcza Pana dr Marka
Miłosza
za nieporozumienie, do którego doszło, a ktore nie było moim zamiarem.
Pisząc, że "nie warto czytać" jego ksiązki, nie miałem na myśli jej
wartości merytorycznej,
tej bowiem nie oceniam, gdyż książkę jedynie przekartkowałem, a nie
kupiłem.
Dlaczego?
Bowiem z oczywistych powodów nie kupuję książek, które mi się nie
przydadzą.
Uważam, że uprawianie programowania, administrowania, etc., etc. na
JAKIMKOLWIEK POZIOMIE
bez biegłej znajomości biernego angielskiego jest raczej bezsensowne.
Takie to już są te obecne czasy, Towarzysze...:)))))))))

Wszystkich pozdrawiam.
Krzysztof Jerzy Michalski, Poznań