RE: off-topic

Witaj,

Byc moze juz zbyt dlugo nie poruszam sie "w polskim obszarze
kulturowym", jednak odniosze wrazenie, ze w Internecie,
nawet polskim, obowiazuja troche inne normy towarzyskie niz w bezposrednich
kontaktach. W kazdym razie na innych polskich listach dyskusyjnych,
ktore czytuje formy "Pan" sie raczej nie uzywa - tu nasza lista jest
chyba wyjatkiem.
Slowacy jako formy grzecznosciowej uzywaja pierwszej osoby
liczby mnogiej (podobnie jak w rosyjskim).

Pozdrawiam,

Piotr.