RE: Re[4]: Takie sobie refleksje...[Novell]

Win 98 ma serwisy ? Nie wiedzialem - od dawna nie uzywam, ale o ile
pamietam to nic takiego tam nie ma ?
Poza tym to byla tylko formalna uwaga - nikogo rzecz jasna nie przekonuje
do takiego rozwiazania.

> [...]
>     administratorzy. Nawet, jeżeli zacznie Pan nad nim panować to
>     pozostaje sprawa supportu technicznego. Koszt darmowego serwera
>     (Open Source) jest właśnie taki, że naprawdę nie ma firmy, która
>     by odpowiadała za produkt i właśnie klient musi mieć tą świadomość
>     ( co dość często ukierunkowuje wybór na NT). Nie neguję Linuxa,
>     osobiście nawet go lubię (szczególnie po tym jak rozwiążę jakiś
>     problem i L zacznie działac tak jak chcę). Nadal główną siłą
>     przebicia Linuxa jest jego darmowość. Przypuszczam, że gdyby
>     kosztował on podobne pieniądze co NT czy Novell to niewiele osób

Nie twierdze, ze Linux jest latwiejszy w uzytkowaniu niz Windows - bo
nie jest. Ale prosze wziasc pod uwage, ze dyskutujemy o serwerze, ktorego
jedynym zadaniem jest uruchomienie serwera bazy danych Progress - a to na
prawde nie jest nic trudnego.

Co sie tyczy wsparcia technicznego, to istnieja juz firmy,
ktore komercyjnie supportuja Linuksa - mam nadzieje ze takze w Polsce.

Pozdrawiam,

Piotr Ryszkiewicz

p.s.
teraz juz zupelnie off-topic - skad sie wzial na tej liscie zwyczaj
zwracania sie do dyskutantow per "Pan" ?

P.