Odp: Minimalizacja objętości baz Progress'owych.

  Jest, tylko bardziej skomplikowana. Zawartość bazy można zrzucić do plików tekstowych lub binarnych (od v. 8.2 lub oficjalnie nie istniejący metod dbrpr dump/load ). Nastepnie zawartość plików można załadować do bazy (zależy od metody zrzutu danych). Radzę poczytać dokumentację na ten temat oraz odsyłam do Progress Knowledge Base.

Pozdrawiam,
Siergiej Szabłykin.

>>> d.buczko@korona.wielun.pl 01/04 8:31  >>>

Witam Wszystkich Klubowiczów w Nowym Roku.
Mam być może banalne pytanie, ale mimo to je zadam:
Czy w Profress'ie istnieje jakaś operacja porządkująca bazy, coś w stylu
defragmentacji ?
Proszę się nie śmiać - dopiero zaczynam przygodę z Progress'em.

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
Dariusz Buczko