blad 1260

Witam Wszystkich w nowym roku,
zaczynam rok w dziwny sposób, od błędów baz Progress'a. Mam nadzieję że dla
Was będzie to błahy problem i jak zwykle pomożecie. :)

Mam kopię bazy produkcyjnej/rzeczywistej tutaj oznaczonej jako
"/sciezka/baza-p", kiedy próbuję uruchomić tę bazę (przy otwartym oryginale
w multi) to dostaję komunikat nr 1260 Mówiący o zajętości tego obszaru
pamięci, jeżeli oryginał leży to oczywiście mogę uruchomić bazę.
Przenoszenie pomiędzy filesystemami nic nie daje, serwer już był położony,
jak startuje "/sciezka/baza-p" - oryginał w multi to $DLC/bin/proutil -C
dbipcs daje takie rezultaty:

PROGRESS Version 7.3E01 as of Thu May 29 09:57:52 EDT 1997

PROGRESS SHARED MEMORY STATUS
      ID ShMemVer Seg# InUse Database
       0     7352    0 Yes   /baza-1a
     201     7352    0 Yes   /baza-2a
*     202     7352    0 Yes   /sciezka/baza-p
*     203     7352    1 -     /sciezka/baza-p
     204     7352    0 Yes   /baza1
     205     7352    0 Yes   /baza2
     206     7352    0 Yes   /baza3

Problem jest w tym że przy otwartej bazie produkcyjnej musimy mieć dostęp do
tej kopii. Myślę że "bankowcy" to zrozumieją :)
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.

Progress 7.3E01
Solaris 7 , Sparc

pozdrawiam