Re: PROGRESS i ORACLE jak sie połączyć

Do polaczenia sie z Oracle potrzebna jest licencja Progress
Oracle DataServer w wersji odpowiadajacej wersji Progressa jaka Pan posiada,
w praktyce oznacza to wersje 8 (7 juz nie ma w sprzedazy).

Skonfigurowanie polaczenia - w roznych wariantach architektury - jest opisane
w dokumentacji do
Progress OracleDataserver (na pewno posiada Pan dokumentacje elektroniczna do
8.2 - tam to powinno byc).

Wiecej informacji moze Pan uzyskac w serwisie Progressa (tel. 00-800 311 1264)

Pozdrawiam,
Marek Prokop