PROGRESS i ORACLE jak sie połączyć

Witam serdecznie grópowiczów

mam mały problem zwązany z połączniem bazy Oracle do PROGRESS-a
mam progresa w wersji 8.2B i w wersji 7.3B
chciałbym stworzyć schemat połączenia z bazą ORACLE 8
w sytuacji gdy chce to zrobić poprzez v8 wyskakują mi komunikaty o nr 5152
1246 6142

5152 sygnalizuje ze

This version of PROGRESS does not support an ORACLE DataServer (5152)

1246

Cannot access  with current CONFIG file. (1246)

oraz 6142

Failed to connect to the  database. (6142)

co mogę z tym zrobić jak zapobiec tego typu komunikatom czy musze kupić
następną licencję

gdy zaczynam robic to w v7 Progress komunukuje mi brak biblioteki dll
ora7win.dll
skąd moge ją ściągnąć

Bartosz Pióro

AES Cabling Sp z o.o.