polska pusta baza

Jak zrobić pustą polską bazę? Utworzyłam pustą bazę poleceniem "prodb
nazwa_bazy" wprowadzając ścieżkę do wzorcowej
bazy.../DLC/PROLANG/POL/empty.db. Niestety nie mogę uruchomić edytora
Progressa z przyłączoną tą bazą. Po poleceniu "pro nazwa_bazy -pf
parametry.pf" jest komunikat, że w pliku convmap.cp nie znaleziono tablicy
konwersji z Mazowii na 1250. Parametry umieszczone w pliku parametry.pf są
następujące:
-crc -e 63 -l 999 -s 31 -d ymd -yy 1920 -D 150 -Mf 5 -B 2000 -L 4000
-E
-convmap /.../DLC/convmap.cp
-cpcase Basic
-cpcoll Polish
-cpstream mazowia
-cpinternal 1250
-cpterm mazowia.
Użyty przeze mnie convmap jest z powodzeniem używany dla innych polskich
baz.
Będę wdzięczna za pomoc.

Alicja Iller
Ośrodek Informatyczny