Re: Progress a at.

Panie Darku,

Prosze zdefiniowac zmienna ACCESS=all w konfiguracji ProControl w zakladce
"Environment".
Jesli to nie pomoze to prosze zajrzec do naszej Knowledge Base KB17796.

Pozdrawiam
Marek

Dariusz Buczko wrote:

> Witam wszystkich Klubowiczów.
>
> Pracuję na Progress'ie ver. 8.3B na Windows NT.
> Mam problemy z użyciem polecenia at na tym serwerze. Poleceniem at zamykam
> bazy danych przed backupem i po backupie z at je podnoszę.
> Niestety po takim podniesieniu baz jeśli z lini poleceń próbuję np.
> skorzystać z plecenia proshut ( albo jakiegokolwiek innego progresowego)
> pojawia się komunikat :
>
> "Nie można dołaczyć pamięci dzielonej sharemem. bazy>.0, błąd numer 5. (1720).
>  Nie ma sewera dla bazy danych  . "
>
> Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi co może być tego przyczyną i przede
> [...]

    Marek Bujnarowski
    Technical Support Engineer
    Progress Software EMEA,
    Schorpioenstraat 67, 3067 GG Rotterdam,
    The Netherlands

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com