Progress a at.

Witam wszystkich Klubowiczów.

Pracuję na Progress'ie ver. 8.3B na Windows NT.
Mam problemy z użyciem polecenia at na tym serwerze. Poleceniem at zamykam
bazy danych przed backupem i po backupie z at je podnoszę.
Niestety po takim podniesieniu baz jeśli z lini poleceń próbuję np.
skorzystać z plecenia proshut ( albo jakiegokolwiek innego progresowego)
pojawia się komunikat :

"Nie można dołaczyć pamięci dzielonej sharemem..0, błąd numer 5. (1720).
 Nie ma sewera dla bazy danych  . "

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi co może być tego przyczyną i przede
wszystkim, co należy zrobić, by taki komunikat się nie pojawiał ?
Będę wdzięczny.
Z góry dziękuję za wszelakie wskazówki.

Dariusz Buczko