Von: Urzad Miejski [mailto:poczta@um.swiebodzin.pl]
Gesendet: Donnerstag, 19. Juli 2001 14:01
An: progress@zeto.bydgoszcz.pl
Betreff: zmiana wersji

Witam !
Chociaż od dłuższego czasu jestem na liście z pytaniem zwracam się poraz
pierwszy:
Mamy kilka dużych aplikacji pracujących na Progress'ie 7.3E. Od jakiegoś
czasu posiadamy instalki Progress'a 9.0B.
Pytanie: czy zmiana wersjii na nowszą nie spowoduje nieprawidłowości w
aplikacjach ?
Pozdrawiam.
Leszek Wolański