ODP: sprawdzenie czy jeszcze coś jest wyk. na bazie

Witam wszystkich i Przemka z osobna ;-)!

W wersji 7.3E jest jak najbardziej kopia on-line.
Przemku moze bys się pochwalil co kombinujesz u siebie ;-) ?

Jeszcze raz pozdrawiam
Mieczyslaw       Samsonik
Sekcja  Informatyki BWR RCO Tychy
    tel. 032 219-34-45, 0605 965 400