Re: Zrzut browsera do pliku.

"s.kozinski ZEP-Info" wrote:
[...]
>   qHandle:GET-FIRST().
>   REPEAT i2 = 1 TO qHandle:NUM-RESULTS:
>     c1 = ''.
>     REPEAT i1 = 1 TO bHandle:NUM-COLUMNS:
>       hBroCol = bHandle:GET-BROWSE-COLUMN(i1).
>       c1 = c1 + (IF c1 > '' THEN CHR(9) ELSE '') + hBroCol:SCREEN-VALUE.
>       PUT STREAM s UNFORMATTED c1 SKIP.
>     END.
>     qHandle:GET-NEXT().
>   END.

    Dzien dobry.

  Bardzo dziekuje za przyklad. Uruchomilem go i dziala prawie dobrze.
:-)
  To znaczy odczytuje wiersz z Query i wrzuca do pliku, jednak nie
przechodzi do nastepnego
  rekordu, tylko kolejny wiersz ma ta sama zawartosc. Wyglada jakby nie
byla wykonywana metoda
  qHandle:GET-NEXT(). Radze sobie z tym w ten sposob, ze przemieszczam
sie po wierszach browsera
  bHandle:Select-Next-Row(). Zastanawia mnie tylko dlaczego musze to
robic skoro teoretucznie
  przechodze na nastepny rekord w query. Jezeli jest to czesc
dzialajacego programu to moze
  wymaga jakiegos ustawienia i moze tego wlasnie brakuje. Interesuje
mnie to rowniez dlatego, ze
  mamy formatki, ktore z jakichs przyczyn maja problemy z odswiezaniem
zawartosci pod wersja 9.1,
  podczas gdy w wersji 7 dzialaja prawidlowo.

  Jeszcze raz bardzo dziekuje za pomoc.

  Z powazaniem

Andrzej Mierzowski