Re: Progress, Unix, Linux

Problem wydajnosci systemu typu dbms wystepuje na kazdej platformie i
wymaga, w pierwszej kolejnosci, podjecia innych krokow niz zmiana
platformy ( a propos: z jakiej? - wspomina Pani tylko o przejsciu z
Unixa .... na unixa). Baza danych rzedu 6GB nie jest duza (zaliczana
jest raczej do srednich w dolnych granicach) - prosze wiec przyjrzec sie
konfiguracji i podjac kroki optymalizacji: zarowno z punktu widzenia
systemu operacyjnego jak i DBMS. Jezeli ma Pani wykupiona polise
Maitenance to poprosze o telefon: moze Pani zglosic problem typu
"performance" i wtedy porozmawiamy o szczegolach. Jezeli nie to prosze o
szczegoly dotyczace systemu operacyjnego, wersji bazy danych, ustawien
parametrow takich jak: -B, -L, rozmiar clustra bi, rozmieszczenie
extentow, itp.

Generalnie zmiana platformy Pani pomoze tylko dlatego, ze bedzie Pani
zmuszona wykonac dump & load (jedyna support-owana droga) -
defragmentacje rekordow mozna jednak takze wykonac na istniejacej
instalacji (o ile nie jast to system typu 24/7).

Pozdrawiam
Marek

--
    Marek Bujnarowski
    Technical Support Engineer

  E-mail: mbujnaro@progress.com     Web: http://www.progress.com
  Tel: +31-(0)10-2865-247                Fax: +31-(0)10-2865-225
  Support:  emeasupport@progress.com
PROGRESS WORLDWIDE EXCHANGE 2001
3 - 7 June, Washington, D.C.

Imagination. Innovation. Getting There.