Re: Event viewer

Nie tylko moze sie pojawic, ale sie pojawia, bo Progress wstawia wpisy do
Application Log.

Na Win NT trzeba zrobic tak:
Start -> Programs -> Administrative Tools -> Event Viewer -> Log -> Log
settings -> dla wszystkich trzech logow przelaczyc radio button w pozycje
'Overwrite Events as Needed'

Tomasz Judycki