Re: Od¶wieżanie wiersza browsera...

Henryk Jusza wrote:

> Witam !
> Nigdy tego nie próbowałem, ale spróbowałbym nastepująco:
>
> - skasowałbym aktualizowaną pozycję Query za pomocą metody:
> DELETE-RESULT-LIST-ENTRY()
> - wstawiłbym nową pozycję  do Query za pomocą metody:
> CREATE-RESULT-LIST-ENTRY()
>   przy czym w momencie użycia tej metody wszystkie bufory związane z
> Query, a więc tablicy głównej i wszystkich złączeń, powinny zawierać
> powiązane z sobą zapisy (rekordy)
> - od¶wieżyłbym wykaz (browser) za pomocą metody REFRESCH()
>
> Powyższe wnioskuję z następującego rozumowania:
> [...]

Dobrze, że jest na kim się wesprzeć :-))
Faktycznie - operacja dokładnie jest opisane w helpie na temat metody
DELETE-RESULT-LIST-ENTRY().
Działa ¶licznie.
Wielkie dzięki!

BTW czy udało się wygenerowa tablicę konwersji z unikodu do 1250?

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa