Re: Praca współdzielona.....brak odpowiedzi ?

TomaszT wrote:

> Moim zdaniem to wcale nie jest dziwne. W przypadku, gdy oddział firmy
> pracuje np. na 2-3 komputerach byłoby to dobrym rozwiązaniem (o ile działało
> by poprawnie). Moje pytanie zrodziło się po zobaczeniu informacji, że
> Progress w wersji 1-stan. otwiera bazy w trybie współdzielonym. Z informacji
> tej wynika, że jakaś możliowść pracy sieciowej na WIN95 jest możliwa.
>
> pozdrawiam
> Tomasz Thiede

W tym wypadku widać więcej potencjalnych szkód niż korzyści. To o na
pierwszy rzut oka wydaje się być oszczędnością, w ostateczny rozrachunku
podraża projekty. W tym wypadku nawet (podkreślam - nie wiem czy nawet
nieoficjalnie progress może tak działać) gdy możliwe byłoby uruchomienie
serwera Workgroup DB na Win98, zaraz okaże się, że to pracuje
niestabilnie i cały czas ktoś musi tam siedzieć i walczyć z usterkami.
Po to jest uproszczona wersja serwera bazy danych, aby ją właśnie w
takich zastosowaniach wykorzystywać.

Nie rozważam tu uruchomienia czegoś, na co jest 1 licencja, w wersji
wielostanowiskowej, bo to niezgodne z prawem.

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa