Re: Unix-Progress-Debbuger

Magdalena Piechota wrote:

> Proszę o pomoc!
>
> Jestem początkującą programistką w Progresie. Przyzwyczaiłam się, że tworząc
> programy
> w innych językach korzystam z debbugera. Teraz korzystając z Procedure
> Editora wywoływanego
> pod Unixem nie mogę wcale wejść do opcji Compile/Debug. Ta opcja jest
> "przeskakiwana".
> Jestem nowa w nowej pracy więc zaczęłam robić dochodzenie. Inni ludzie od
> Progressa nie
> używali nigdy debbugera (programują bardzo rzadko) a administrator Unixa nie
> [...]

Mozna korzystać z debuggera w unixie. Problem polega na tym, że jest to
narzędzie graficzne. Czyli albo pracujemy w środowisku X11, albo mamy
lokalnie na PC jakiś serwer X11. Wtedy można uruchamiać debugger z menu
edytora procedur poprzez RUN->Debug.

Poza tym debugger figuruje jako osobny produkt i trzeba go dokupić
(pewnie dlatego "przeskakuje").

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa