Unix-Progress-Debbuger

Proszę o pomoc!

Jestem początkującą programistką w Progresie. Przyzwyczaiłam się, że tworząc
programy
w innych językach korzystam z debbugera. Teraz korzystając z Procedure
Editora wywoływanego
pod Unixem nie mogę wcale wejść do opcji Compile/Debug. Ta opcja jest
"przeskakiwana".
Jestem nowa w nowej pracy więc zaczęłam robić dochodzenie. Inni ludzie od
Progressa nie
używali nigdy debbugera (programują bardzo rzadko) a administrator Unixa nie
ma pojęcia w czym
może leżeć problem. Muszę prześledzić jeden bardzo ważny program, a nie mam
do tego odpowiedniego narzędzia.

Pozdrawiam

Magda Piechota