Re: Report Builder - filter

> Witam
>
> O ile raport już "działa" to nie wiedzieć dlaczego nie uwzględnia
> załączonego filtra.
> O co tu chodzi ?
>
> Poniżej zamieściłem najprostszą wersję mojego zestawienia. W report
> builderze jeżeli ustawię identyczny filtr który działa.
>
> RUN  aderb\_printrb(
>     "c:\dlc\wlasne\raporty.prl",  /* RB-REPORT-LIBRARY */
>     "f_trans",
> /* RB-REPORT-NAME */
>     "-db promiss -H mass -S odbcpromis",                               /*
> RB-DB-CONNECTION */
> [...]

Witam,
Parametr - RB-INCLUDE-RECORDS - okresla, ktore rekordy maja
byc wlaczone do raportu. Dostepne sa mozliwosci:
 a)  "S" - rekordy wybierane sa zgodnie z filtrem zawartym we wzorcu
      Ignorowane sa ograniczenia pkreslone w parametrze "RB-FILTER"
 b)  "E" - w raporcie sa umieszczane wszystkie rekordy, bez wzgledu
      na filtry (w definicji i wg. parametru "RB-FILTER")
 c)  "O" - (to jest duza litera O), uwzgledniany jest tylko
     filtr zdefiniowany w parametrze "RB-FILTER". Filtr zdefiniowany
     w raporcie jest ignorowany
 d)  "?" - pozwala wyswietlic pole dialogu, w ktorym uzytkownik podaje
     wlasne warunki wyszukiwania lub edytuje filtr okreslony w raporcie.
     Ignorowany jest parametr "RB-FILTER"

Powyzszy tekst jest fragmentem skryptu jaki dostaja uczestnicy szkolenia
z  narzedzi raportujacych - organizowanego przez Progress Software Sp. z.o.o.
Tematem tego szkolenia sa jescze dwa inne narzedzia raportujace, tzn.
oprocz report Builder, omawiany jest Results i system raportujacy Actuate.
Osoby zainteresowane oferowanymi przez nas szkoleniami zapraszam na
strone WWW.

Pozdrawiam, Lidia Boruc
Progress Software Polska Sp. z o.o.
ul.Płowiecka 1, 04-501 Warszawa