Dolaczanie procedury z dll'a

Dzien Dobry. Jestem nowy :)

Mam problem z podlaczeniem procedury z dll'a.
Deklaracja jest taka:

Procedure JJK_TEST External "jjkdll.dll":
  Define Input Parameter x As Short.
End.

a pozniej wywolanie
Run JJK_TEST (9) .

Dll sam kompilowalem (BC31)  i wyglada dobrze, funkcja jest wyeksportowana,
na szesnastkowym
podgladzie biblioteki jest taka funkcja. Przy probie wykonania Run'a mam
taki komunikat:
"Nie mozna zaladowac prodedury DLL jjkdll.dll (3258)."

Dll'a mam w windows\system i w katalogu biezacym programu (na PROPATH).

W tym samym programie wywoluje procedure WinExec z Kernel32.dll i tam idzie
bez sprzeciwu, a mojego
dlla nie chwyta.

Jesli ktos mial podobny problem albo zna rozwiazanie to prosze o pomoc.

Z komsomolskim pozdrowieniem...

Andrzej Mierzowski
andrzejm@isc.pl