Re: wypisz

Panowie!

Czytajcie nagłówki. To nie jest list do was tylko na adres listy PPUG.
Odpowiadając na taki list do adresata dajecie mu tylko swój adres
mailowy do słania spamu. Całe szczęście, że Reply-to jest ustawione też
na listę. Spamer nie dostanie adresu, śmieci zostaną na liście.

A w kwestii algorytmów NIP, Pesel i Regon to rozsyłam za friko procedurę
progressową, która realizuje takie sprawdzanie. IMHO tego typu narzędzia
powinny znaleźć swoje miejsce na stronie klubowej. Panie Marku, czy jest
taka mozliwość, żeby uruchomić dział z programami do zciągnięcia?
Napędziłoby to trochę ruchu z korzyścią dla wszystkich. Ja w zasadzie
mam miejsce, żeby takie rzeczy upublicznić, ale rozrzucanie zasobów po
różnych miejscach sieci to chyba zły pomysł. Jest strona klubowa i tam
się to powinno trzymać. Co wy na to?

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa