Re: Odp: start baz na NT

  Niestety bardzo dużych baz ani dosyć wielkich (pow. 100GB) na NT nie da się uruchomić chociażby ze wzgłędu na brak możliwości obsługi większej iłości pamięci (chociażby Progress sam chyba może zająć ok 1.8 GB RAM dla pojedyńczej bazy), nie mówiąc juz o innych ograniczeniach i o stabilności takiego systemu.
  Natomiast (takie jest moje zdanie) opóźnienie jest wystarczająco dobre przy bazach nie przekraczających 3-4 GB, ale nic nie daje jeżeli ProService nie chcę się uruchamiać. W dodatku w naszym systemie z bazą są powiązane inne procesy progressowe wykonywane w tle (przeznaczone dla masowego przetwarzania danych), które się łączą z bazą przez pamięć dzieloną i przez sieć. Tak że nawet jeżeli baza po kilkunastu minutach się uruchomi, to system nie będzie kompletny. Istnieje też wariant wycofywania dużej transakcji co może długo potrwać i przypadkowo spowodować przekroczenie 2GB przez plik BI, co kwalifikuję bazę do wyrzuczenia. W celu zapobiegnięcia takiej sytuacji warto się przejść (albo wysłać kogoś) do serwerowni i wykonać ręcznie start baz i innych procesów - widzisz co się dzieje i możesz zapobiec katastrofie.

Pozdrowienia,
Sergiusz.

>>> gobo@zeto.bydgoszcz.pl 00-12-11 15:47 >>>
A ja to zrobilem w ten sposob ze poszczegolne bazy odpalam z pewnym
opoznieniem np. 1 min :). Nurtuje mnie tylko jedno pytanie, jak to
bedzie sie zachowywalo w przypadku b.duzych baz.

Z poważaniem,

 Sławomir Szczęśniak

 ZETO Bydgoszcz SA
 e-mail: gobo@zeto.bydgoszcz.pl