[Date Prev][Date Next][Thread Prev][Thread Next][Date Index][Thread Index]
Re: lock
Michal_Wachowicz@trw-iscs.be wrote:
>
> Hallo,
> Uruchomienie prowdog na serwerze powinno usunac problem.
>
> MWW
>
Z kontekstu listu kolegi Macieja wynika, że architektura aplikacji to
klient-server. Jeśli to prawda, to watchdog tu raczej nie pomoze
(http://www.progress.com/services/support/cgi-bin/techweb-kbase.cgi/webkb.html?kbid=15937&).
Moim zdaniem (o ile to klient-server) tylko promon lub poshut...
Ostatnio kilka wersji miało problemy ze zwalnianiem rekordów w ogóle,
więc pewnie nie zaszkodzi "zpatchować" (fu, ale słowo!) progress'a.
pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 9 02-237 Warszawa
tel +48 22 846 20 51 wew 204 kom. +48 501 136 122 tfidecki#jms.com.pl
------
Strona WWW: http://pluton.pol.lublin.pl/pugpl/index.htm
Obsluga listy: listserv@zeto.bydgoszcz.pl
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress/index.html
------
- References:
- Re: lock
- From: Michal_Wachowicz@trw-iscs.be