Re: Przejęcie formatu za pomocą like

Prawdopodobnie jest to wynik zadeklarowania w strukturze bazy pola kurs
jako typ decimal z przechowywaniem tylko 2 cyfr po przecinku
(o czym swiadczy na wydruku z Data Dictionary typ deci-2 ).

Program ktory to symuluje  - ponizej.
/********/
def VAR a as decimal format "99.9999" DECIMALS 2.
def var b like a.

update a with frame f1.
b = a.
display b with frame f2.
Bez frazy decimals 2 - bedzie w porzadku, bo progress
domyslnie przechowuje 10 cyfr po przecinku.

Pozxdrawiam,
Marek Prokop