Re: Seminarium na temat SONIC MQ

Dzien dobry,
Seminarium na temat SONIC MQ odbywa sie jutro w Warszawie,
w Centrum Biocybernetyki, ul. Ksiecia Trojdena 4, pocz±tek  g. 10.00

Dojazd autobusami: 	136 (z Dworca Zachodniego)
			157 (z Placu Zawiszy - Dworzec Ochota)
			175 (z Dworca Cenralnego)
			188 (z Ronda Wiatraczna, mozna dojechac z Dworca Wschodniego)

Ulica Ksiecia Trojdena to chyba Rakowiec, nie mam dokladnej mapy Warszawy,
dochodzi do ulicy Zwirki i Wigury

Lidia Boruc
Progress Software Sp. z o.o.