Seminarium na temat SONIC MQ

Witam !
Drobna uwaga dla osób spoza Warszawy wybierających się jutro na seminarium
na temat SONIC MQ. Seminarium to odbywa się w Centrum Biocybernetyki, ul.
Trojdena 4 (tak podaje prospekt). Straciłem trochę czasu, by znaleźć tę
ulicę na planie Warszawy. Znalazłem ją pod nazwą "Księcia Trojdena" (w
spisie ulic na literę K a nie na T). Podaję to do wiadomości, by inni nie
musieli się męczyć.

                      Henryk Jusza                           henju@pg.gda.pl
                      tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63