Re: Odp: Re: Ukrya cze¶a struktury...

Nie jest ze mna az tak zle ;-))) Rozumiem, jaka jest roznica pomiedzy
tymi dwoma rozwiazaniami. Naturalnie, rozwiazanie z dwoma grupami
uzytkownikow jest bardziej zaawansowane i daje wieksze mozliwosci.

Za to moj pomysl mozna zrealizowac w kilkanascie sekund :-)

Najwazniejsza roznica funkcjonalna polega chyba na tym, ze jako Hidden
mozna zaznaczyc cale tablice, a problem dotyczyl ukrycia czesci
atrybutow, a nie tylko calych tablic.

Pozdrawiam!

Tomasz Judycki

Textus Virtualis Sp. z o.o.