Re: Ukryć część struktury...

Siergiej Szablykin wrote:

>   Można spróbować utworzyć dwie grupy użytkowników: "użytkowników z poziomu aplikacji" i "użytkowników zewnętrznych". Czyli:
> 1.  Wszystkim użytkownikom aplikacji dać przedrostek przed nazwą uzytkownika np. 'app'.
> 2. Nastepnie zmodyfikawać kod logujący uzytkownika do aplikacji, tj. przy logowaniu dopisywać przedrostek.
> 3. Przy klejnym logowaniu użytkownika do aplikacji sprawdzać, czy uż zostało utworzone konto w grupie użytkowników zewnetzrnych. Jeżeli nie, to stworzyć takie konto bez przedrostka z hasłem takim, jak ma użytkownik aplikacji.
> [...]

Właśnie o coś takiego mi chodziło. Wielkie dzięki.
Wydaje mi się, że nadanie użytkownikowi zewnętrznemu uprawnień tylko
do odczytu dla wszystkich tabel (założenie, że korzysta on tylko ze
statycznych danych do raportów), wyeliminuje problem zmiany hasła. Ale
trzebaby to sprawdzić, bowiem system uprawnień progressowych jest dla
mnie lekko niejasny...

pozdrowienia
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland