Ukryć część struktury...

Proszę się nie śmiać, jeśli to głupie pytanie ;-) Jeszcze nigdy tego
nie robiłem...
Otóż...

Czy da się zabezpieczyć dostęp do struktury danych tak, aby z poziomu
aplikacji użytkownik mógł korzystać z całej struktury bazy danych,
natomiast z poziomu zewnętrznego narzędzia raportującego - widział
tylko tę strukturę, którą ja chcę, żeby widział??

Innymi słowy chcę ukryć część struktury przed użytkownikiem.
Jak to zrobić???

Próbowałem bawić się uprawnieniami z poziomu Data Administration, ale
jeśli zabiorę użytkownikowi dostęp do tabeli/pola, to z poziomu
aplikacji nic nie może z tą tabelą/polem zrobić... :((((

pozdrawiam
--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland