Re: List-Item-Pairs

Tomasz Judycki napisał(a):

> Nie mam 9tej wersji, wiec moge sie poslugiwac tylko moja Progress'owa
> intuicja, ktora podpowiada, ze to jest kwestia wyswietlania. Czy c_dane
> nie ma np. formatu 'x(27)'?
>
> A jaki jest efekt polecenia:
> MESSAGE (c_dane = Sel_1:List-Item-Pairs) VIEW-AS ALERT-BOX.
> dopisanego na koncu?

Przy poleceniu MESSAGE nie jest brany pod uwagę format zmiennej.

Zauważyliśmy, że wartość atrybutu List-Item-Pairs jest 'obcięte' do
długości atrybutu List-Items.

To bardzo ciekawe, że na niektórych instalacjach jest poprawnie, a na niekt
órych nie. U nas niestety na wszystkich jest tak samo źle.

Pozdrawiam
Sławek Koziński