Re: List-Item-Pairs

At 08:12 2000-04-10 +0200, you wrote:

>Jaka będzie różnica miedzy wynikami poniższych instrukcji ?
>
>Dane wstępne : PROGRESS 9.0B, obiekt Sel_1 - widget Selection-List,
>zmienna c_dane typu CHARACTER.
>
>Wykonujemy podstawienia:
>a) Sel_1:List-Item-Pairs = 'Nocnik,NC,Wiadro,WD,Długopis,DL,Stół,ST'.
>b) c_dane = Sel_1:List-Item-Pairs.
>
>1. MESSAGE Sel_1:List-Items-Pairs VIEW-AS ALERT-BOX.
>2. MESSAGE c_dane VIEW-AS ALERT-BOX.
>
>Może kto¶ z Państwa ma jakie¶ rozs±dne wytłumaczenie, (a może po prostu
>u Was jest to co powinno być).

U mnie nie ma żadnej różnicy, w obu przypadkach MESSAGE wyświetla
przypisywany łańcuch. Nie bardzo wiem czemu jakaś róźnica miałaby wystąpić.
W podanym tekście wystepuje drobna różnica w nazwie atrybutu, ale myślę, że
jest to pomyłka w pisaniu i nie o to chodzi:

     MESSAGE Sel_1:List-Items-Pairs   - tak jest
     MESSAGE Sel_1:List-Item-Pairs     - ma być

Czy możesz podać jaki dziwny efekt wystąpił ?

                      Henryk Jusza                           henju@pg.gda.pl
                      tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63