Re: 7.2C i pluskwa milenijna :(

Robert Wojciechowski wrote:

> czy to znaczy ze trzeba Progresowi zaplacic (ile?)  a ten patch
> na 7.3E nie zadziala z moja wersja?

Nie próbowałem takich sztuk. I raczej nie polecam.
Rzeczywiście jeśli to ma być zgodne z rokiem 2000, to namów mocodawców
na upgrade do 7.3E, która wg PSC jest zgodna z rokiem 2000 i wtedy
możesz (lub nie) instalować patche.
Jeśli chodzi o cenę to najlepiej zwrócić się to Twojego "dostawcy"
Progress'a, albo bezpośrednio do PSC Polska.

> :) kilka tysiecy procedur (chcialem zaczac to 2 lata temu ale stwierdzono ze
> do 2k juz tego nie bedzie) na szczescie uzywanych jest tylko klikadziesiat
> + ze 100 "systemowych".

No tak.... rzeczywiście trzeba było myśleć trochę wcześniej... ;-)

--
Tomasz Fidecki
JMS Serwis Sp. z o.o. ul. Instalatorów 7c 02-237 Warsaw Poland