Odp: 7.2C i pluskwa milenijna :(

> Ale niestety do 7.2C brak ;-)

czy to znaczy ze trzeba Progresowi zaplacic (ile?)  a ten patch
na 7.3E nie zadziala z moja wersja?

> Moim zdaniem powiniene¶ oprzeć wszystkie operacje we/wy na datach z
> rokiem 4 cyfrowym.

:) kilka tysiecy procedur (chcialem zaczac to 2 lata temu ale stwierdzono ze
do 2k juz tego nie bedzie) na szczescie uzywanych jest tylko klikadziesiat
+ ze 100 "systemowych".

I tak sprawdzilo sie zalozenie - nie poprawiac tego co nie bedzie potrzebne

> Widziałem dzisiaj aplikację w wer 6 Progress'a na SCO 3.2v4.2, która
> wydaje się chodzić poprawnie dzięki temu.

wzialbys cash za to co wydaje sie chodzic poprawnie?
W kilka godzin zrobilem taka atrape do testowania ale wypadaloby
zrobic "bardziej" porzadnie.

> No i oczywi¶cie zdecydowanie zalecam instalację patch'a uod426d do
> SCO.

A tak, wielkie dzieki Stowarzyszeniu Cynicznych Oprawcow w Polsce
nie znalazlem plikow w Polsce musialem ciagnac z zagranicy
i przerzucic download na nocke.
To samo tyczy sie Progress-Software (tylko ten patch ma ze 25M.)
Albo nie potrafie szukac.

 Pozdrawiam

Robert  Wojciechowski
bigkret@medianet.pl