Re: procedury *.w i *.p

On Fri, 18 Jun 1999, Henryk Jusza wrote:

> Myślę, że jest tutaj błąd w rozumowaniu co sugeruje sformułowanie
> ‘przepisywanie zawartości tablicy do bufora’.  W programach PROGRESS’owych
> występują bufory jawnie, deklarowane za pomocą deklaracji (a nie żadnej tam
> ‘instrukcji’ jak to podano w nazewnictwie PROGRESS’a)
>
>   DEF BUFFER Nazwa_Bufora  FOR  Tablica

[...]
>                      Henryk Jusza                          henju@pg.gda.pl
>                      ---------------------------------------------------------
>                      Ośrodek Informatyczny Politechniki Gdańskiej
>                      Pracownia Rozwoju Oprogramowania
>                      tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63

Ja mysle, ze Artur po prostu sie przejezyczyl z tym buforem. Uzyl
sformulowania LIKE, wiec zapewnie chodzilo mu o tablice tymczasowa, lub
robocza. Musisz Artur sprecyzowac, co rozumiesz pod pojeciem "dziwne
bledy". Mnie BUFFER-COPY dziala rownie dobrze w obie strony. Problem moze
byc po stronie triggerow lub zasiegu bufora tablicy/tablicy tymczasowej.

Pozdrawiam.
Tomek.

p.s. pierwszy raz w tym roku postanowilem wybrac sie do Kazimierza. Ale
niepokoi mnie, ze nie ma o tym wzmianki na grupie.

T.

 ________
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|  My opinion is just mine!