Tajemniczy obiekt MENU + zyczenia swiateczne

Witam

Marazm na grupie, wiec rzucam temat...
Czy ktos uzywa UIB do tworzenia interfejsu znakowego? Albo chociaz
wykorzystuje obiekt MENU w trybie znakowym? Jesli tak, to w jaki
sposob wolacie procedury typu tty-window jedna z drugiej? W szczegolnosci
jesli zawieraja menu? Ja to robie w sposob nastepujacy:

FRAME DEFAULT-FRAME:HIDDEN = yes.
RUN procedura-tty-window.w.
ASSIGN DEFAULT-WINDOW:MENUBAR = MENU m_bar:HANDLE.
FRAME DEFAULT-FRAME:HIDDEN = no.

Wszystko jest fajnie, ale Progress zapomina, jakie sub-menu bylo ostatnio
wybrane i wskakuje do pierwszego po ENTER-MENUBAR. Uzytkownicy strasznie
sie denerwuja z tego powodu. Dlugo szukalem, gdzie taka informacja moze
byc zapisywana, ale bez skutku. Przy okazji znalazlem nieudokumentowane
zdarzenie DISMISS-MENU, ktore chyba nie generuje nic, przynajmniej w
interfejsie znakowym. Patrz LIST-EVENTS(MENU m_bar:HANDLE).

Przy okazji proponuje ranking najgorzej zrobionych obiektow. Wg mnie na
podium stoja:

1. Updateable browser w trybie znakowym
2. Menu w trybie znakowym

Tomek

p.s.

Korzystajac z okazji, zycze wszystkim listowiczom wesolych swiat i
szczesliwego nowego roku, szczegolnie w kontekscie versji 9 :-))

T.

 ________
|_   _|__|Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|  phone (voice) +48 22 6400931, tomek@pekao-fs,com,pl, IRC Fido__