Lista

Znow mieszam :)

Slawek zgodnie z niedawnym pomyslem udostepnil mi baze maili ze starej
listy (tej sprzed awarii). Nie wiem czy sa to wszystkie listy, ale jest
ich na pewno sporo. Po recznej (niestety) konwersji z formatu
mikromiekkiego (kupa binarnych smieci i brak pewnych waznych danych) na
format folderu pocztowego unix'a udalo sie ja przekonwertowac do postaci
czytelnej przez WWW. Tym samym udalo sie utrzymac ciaglosc listy :-)))

Przy okazji dokonalem kilku kosmetycznych modyfikacji:
  - dodalem "strone startowa" z linkami do starego i biezacego archiwum
  - dodalem opis jak sie na liste zapisac i jak z niej wypisac.
  - zmienilem czcionke na czytelniejsza i troche css'a
  - usunalem z automatu konwersje polskich znakow - konwertowal na
    postac "&xxxx;", ktora byla malo czytelna dla IE i NS. W tej chwili
    znaki sa takie jak w oryginalach listow.

To chyba wszystko.

A... i jeszcze jedno, prosilem Marka o zmiane informacji na stronie WWW
PUGPL - niestety nadal bez rezultatu :-( MARKU !!!!

Elek.

http://elek.bydg.pl

Prawo Murphy'ego (226):
Nie unikniesz nigdy duzej awarii, jesli spowodowales mala.
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------