Re: ODP: Witam

On Fri, Nov 06, 1998 at 03:26:36PM +0100, Marek Miłosz wrote:

 : Tak na marginesie pytanie do wszytskich - mam stara korespondencje
 : z poprzedniej listy progress'owej czy chcielibyscie aby umiescic
 : ja w ogolnie dostepnym miejscu ?

 : [Marek Miłosz]  Z mojego punktu widzenia TAK. Bylo troche ciekawej korespondencji

Mozna ta korespondencje sprobowac przetworzyc tak samo jak obecne archiwum
listy (www.zeto.bydgoszcz.pl/progress). Jesli Slawek mi podrzuci toto na
serwer, na ktorym jest lista to sie pobawie.

Elek.

http://elek.pdi.net

Cytat z zeszytu szkolnego (209):
Chlopcy rzucili kotka pod auto, a tam zaopiekowala nim sie pewna pani.
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------