Odp: Witam

> Od: Marek Miłosz
> Do: 'progress@zeto.bydgoszcz.pl'
> Temat: ODP: Witam
> Data: 6 listopada 1998 09:38

> Witam
> dziekuje Mariuszowi za dlugoletnia administracje lista
> i mam nadzije, ze nowy admi bedzie co najmniej tak dobry.

Dziekuje za zaufanie, nie kazdy musi byc co najmniej tak dobry
lecz bede sie staral.

> Mam nadziej, ze nowa nowy wlasciciel listy bedzie nia zarzadzal ""ku
chwale" Progressa
> i nas wszystkich

Oj bedzie, oj bedzie :)))

> Pozdrowienia
> Marek Milosz
> ps. Mam nadzieje ze Mariusz bedzie sledzil nasze poczynania i tak calkiem
nie zerwie zwiazkow
> "a nuz sie przyda"   ;-)

Pierwszy sie zapisal na liste :)) Zreszta dzieki niemu ona istnieje.

  Sławomir Szczęśniak

P.S.

Tak na marginesie pytanie do wszytskich - mam stara korespondencje
z poprzedniej listy progress'owej czy chcielibyscie aby umiescic
ja w ogolnie dostepnym miejscu ?

^-^-^
ZETO Bydgoszcz SA, 85-950 Bydgoszcz, ul.Kurpińskiego 9
e-mail: gobo@zeto.bydgoszcz.pl

Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------