Re: Odp: Witam

On Mon, Nov 09, 1998 at 11:19:57AM +0100, Tomasz Judycki wrote:

 : Na to powinien odpowiedziec Dzial Progress'a CSBI (ja juz nie pracuje w CSBI
 : tylko w Elba CSB). Wiem, ze mozna wymienic jakies pliki w Linux'ie i mozna
Nie zwracalem sie personalnie, tylko ogolnie :)

 : uzywac Progressa na SCO albo Solarisa.
Mozna na Linux'ie zainstalowac iBCS. Kiedys czytalem na newsach ze takie
proby zakonczyly sie powodzeniem, choc z braku dostepu do produktu na SCO
nie udalo mi sie tego potwierdzic. Kiedys jedynie probowalem z Progress 6
Test Drive i po minimalnych modyfikacjach instalatora dzialal calkiem
poprawnie. Ale to tylko klient i single. Z baza nadal sprawa otwarta.
Oczywiscie najlepiej ze wzgledu na dostep via WWW byloby probowac od razu
WebSpeed'a.

 : Nota bene: to byloby chyba przekroczenie licencji.
Tu by sie musieli wypowiedziec specjalisci od licencji. Choc skadinad jest
to ciekawy problem. Czy np mozna uzywac produktu progress'a pod emulatorem
platformy, dla ktorej zostal licencjonowany ale sam emulator, jak to
emulator pracowalby na zupelnie innym srodowisku. Niektore platformy
potrafia "emulowac" inne systemy w sposob naturalny, a raczej potrafia
uruchamiac binaria z innych systemow. Pozostawiam na boku problem
techniczny polaczenia sie np. z serwerem poprzez emulator. Chodzi mi tylko
o aspekt prawny. Choc w naszym przypadku gdyby to bylo wyraznie
powiedziane, ze dany egzemplarz np dla SCO mialby pracowac na Linux'ie i
PSC by o tym wiedzialo to by chyba nie bylo naruszenie prawa. Ech,
zamieszalem :)

Elek.

http://elek.pdi.net

Cytat na dzis (34):
Windows98 WinErr: 079 Mysz nie zainstalowana - nacisnij lewy klawisz
                      zeby kontynuowac.
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------