Re: Odp: Witam

On Mon, Nov 09, 1998 at 11:01:03AM +0100, Tomasz Judycki wrote:
 : On 9 Nov 98, at 8:37, Slawomir Szczesniak wrote:
 :
 : > P.S.
 : >
 : > Tak na marginesie pytanie do wszytskich - mam stara korespondencje
 : > z poprzedniej listy progress'owej czy chcielibyscie aby umiescic
 : > ja w ogolnie dostepnym miejscu ?
 :
 : Tak! I zaloz word index, zeby mozna bylo latwo przeszukiwac.

To poprosimy jakas darmowa wersje progress'a na linux'a :-)))

Elek.

http://elek.pdi.net

Humor na dzis (82):
Po koncercie grupy heavy metalowej:
 - Czy nie sadzi pan, ze te zespoly coraz glosniej graja?
 - A dziekuje, u mnie zona zdrowa. Jak u pana?
Archiwum listy: http://www.zeto.bydgoszcz.pl/progress
------