Opis Xponent'a

System Xponent był prezentowany przeze mnie na poprzedniej konferencji
użytkowników PROGRESS'a i jest szeroko opisany w materiałach z tej
konferencji. O ile się nie mylę, to prezes naszego klubu, Marek Miłosz
<marekm@pluton.pol.lublin.pl>, posiada jeszcze materiały z tejże
konferencji i pewnie chętnie je sprzeda. System RTB też był prezentowany na
jednej z konferencji (chyba w Serocku). Jak widać "warto być z nami", czyli
na konferencjach (myślę, że CSBI nie potraktuje użycie swego hasła jako
naruszenie praw autorskich).

  Pozdrowienia u progu wakacji !

                     Henryk Jusza                          henju@pg.gda.pl
                     tel (058) 347-28-01          fax (058) 347-24-63