Re: Progress <--> email

On Thu, Jun 04, 1998 at 09:29:48PM +0000, Tomasz Judycki wrote:
> Witam Szanownych Listowiczow!
>
> Kto moze sie podzielic praktycznymi doswiadczeniami w korzystaniu z poczty
> elektronicznej z poziomu Progress'a w srodowisku Windows NT? Potrzebne sa
> proste uslugi typu: pobierz wszystkie nowe listy, skasuj list, wyslij
> odpowiedz.

Doswiadczenia nie mam, ale poszukaj opisu MAPI, to jest wingrozowaty
interfejs do poczty, ktorym mozna sie dostac do programu tymy Exchange,
MSMail czy Outlook. Gdzies w dokumentacji do Progress'a natknalem sie na
przyklad obslugi MAPI, jednak nie wgryzalem sie w to zbytnio.

Mariusz Boronski.

  Publiczny Dostep       | e-mail: marbo@pdi.net, marbo@irc.pl
  do Internetu Sp.z o.o. | irc: elek, tel.: 0-602 491071, 0-52 221567
  Dyrektor o/bydgoskiego | www: http://www.pdi.net, http://marbo.pdi.net

Cytat z zeszytu szkolnego:
Pomimo ze na niebie swiecil ksiezyc dzien byl smutny i ponury