Re: OUTPUT TO \lpt1

On Wed, Apr 29, 1998 at 09:26:22PM +0200, Tomasz Fidecki wrote:
> [...]
>
> Uzywam niezbyt eleganckiego, ale skutecznego "OUTPUT TO \lpt1" w celu
> drukowania na drukarce iglowej w trybie tekstowym (Windows 95). Wiaze
> sie to jednak z problemami. Otoz, w sytuacji, gdy nie ma drukarki
> podlaczonej do lpt1, program probuje wyslac znaki, co powoduje
> praktyczne zawieszenie sie aplikacji.
>
> W jaki sposob sprawdzic stan portu przed drukowaniem?
>
> Chce za wszelka cene uniknac stosowania windowsowego spooler'a, poniewaz
> wydruk z pewnych powodow musi byc forsowany w trybie tekstowym (mnogosc
> kodow sterujacych drukarki). Nie potrafie tego zrobic uzywajac

Osobiscie uzywam windows'owego generic/text, ktory umozliwia z jednej
strony wysylanie praktycznie 'dump' do drukarki a dodatkowo mozna w nim
dokonac przekodowania znakow, jesli istnieje taka potrzeba. No i buforuje
wydruk. Czyli powinno rozwiazac problemy. U nas to dziala wzorowo od
dlugiego czasu.

> A moze ktos podpowie mi inne rozwiazanie zapewniajace powyzsze warunki?

Mariusz Boronski.

  Publiczny Dostep       | e-mail: marbo@pdi.net, marbo@irc.pl
  do Internetu Sp.z o.o. | irc: marbo, tel.: 0-602 491071, 0-52 221567
  Dyrektor o/bydgoskiego | www: http://www.pdi.net, http://marbo.pdi.net

Humor na dzis:
Pewien znany i dziany adwokat wydal corke za mlodego, zdolnego prawnika.
Po pewnym czasie postanowil przejsc na przedwczesna emeryture i przekazac
kancelarie zieciowi. Co i uczynil. Za jakis czas podczas niedzielnego
obiadku ziec postanowil sie pochwalic i mowi:
 - Wiesz, tato, zakonczylem w dwa tygodnie sprawe firmy XYZ, te ktorej
   tobie nie udalo sie zakonczyc przez 20 lat....
 - Ty *@^%$$#@ ! To ja dzieki tej sprawie wybudowalem dom, wyksztalcilem
   corke, moge sobie pozwolic na wczesniejsza emeryture, a ty ja konczysz
   w dwa tygodnie!!!!