Odp: Odp: Odp: Operator CONTAINS i dziwne wyniki...

Powracam do tematu CONTAINS.

Trochę czasu minelo, ale zdefiniowalem całą zasadę (dla strony MAZOVIA) wg
wag.
Progress pracuje już prawie dobrze, za wyjątkiem znaków "^" i "|", działają
one jak operator AND (???).
jednak używajac znaków "&" (AND) i "!" (OR) zwraca dobre wyniki. Sprawdziłem
działanie na bazie DOSowej i UNIXowej (HP-UX).

Dołączam pliki, aby nie skazywać na "ręczną" robotę:
    maz.df    - definicja dla mazovi (byl drobny błąd z znakiem 225)
    wb1.def    - nowy proword.def (totalnie wszyskie znaki zdefiniowane)

                                        Pozdrawiam

-----Wiadomość orginalna-----

> Dokladnie, ale polskie znaki nie jako kody asci, lecz wagi odpowiadajace
> polskim znakom zdefiniowane w polmaz.df

> Jako wagi?? W dokumentacji wyraznie figuruja kody ascii. Probowalem
> wstawiac wagi, ale robi sie konflikt z tymi znakami, ktorych kody ascii
> maja wartosc wag polskich znakow. Poprawilem wage nieszczesnego "^" w
> definicji wag. CONTAINS wciaz zle wybiera. :(((

>Najlepiej zdefiniowac cala zasade, dla wszystkich znakow. Potwierdzam: wg
>wag nie wg kodow asci. Jesli definiujemy tylko fragment to reszta jest
> [...]

Maz.df

Wb1.def