Re: Problem na Solaris.

On Tue, 17 Mar 1998, Małgorzata Jastrzebska wrote:

> Dzień dobry/Dobry wieczór.
>
> Na początek chciałabym sie przedstawić.
> Jestem nowym (i bardzo młodym!) użtkownikiem progressa.
>
> Moje pytanie brzmi:
> Czy są problemy w poprawnym działaniu progressa 7,3 e na SOLARIS 2.5.1?
> Wiem, że działa, ale chciałabym się dowiedzieć czy w praktyce zdarzyły sie
> jakiekolwiek problemy?
>
> Z góry dziękuję za pomoc.
>
> 		Przesyłam gorące buziaczki!!!!!!!!!
> 					GONIA J.

[ciach reklama]

Uzywalem progressa 7.3 na solarisie 2.4 x86 (teraz "zupgradowalem" do
8.1A). Zachowuje sie bardzo porzadnie. Jedyne co trzeba wystroic to jadro
systemu (semafory, pamiec dzielona itp). W razie problemow sluze pomoca.

tomek

 ________
|_   _|__| Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|   phone (voice) +48 22 6404728, tomek@fsl,com,pl, IRC Fido__