Temp-Table i UIB

Jak zdefiniowac w UIB tabele tymczasowa, bez frazy LIKE (czyli niepodobna
do istniejacych tabel), ktorej pola bedzie mozna wykorzystywac w obiektach
ekranowych?
Proba "recznych" zmian w sekcji "Temp-Table and Buffer definitions" z

/* Temp-Table and Buffer definitions                                    */
DEFINE NEW GLOBAL SHARED TEMP-TABLE tabela NO-UNDO LIKE tabela-w-bazie
  FIELD ss AS CHAR.

na

/* Temp-Table and Buffer definitions                                    */
DEFINE NEW GLOBAL SHARED TEMP-TABLE tabela NO-UNDO
  FIELD ss AS CHAR.

oraz "Settings for THIS-PROCEDURE" z

/* Settings for THIS-PROCEDURE
   Type: DIALOG-BOX
   Temp-Tables and Buffers:
      TABLE: tabela T "NEW GLOBAL SHARED" NO-UNDO baza tabela-w-bazie
      ADDITIONAL-FIELDS:
          FIELD ss AS CHAR
      END-FIELDS.
   END-TABLES.
 */

na

[...]

prawie sie udaje, UIB potrafi wczytac tak zmodyfikowana procedure, jednak
po wczytaniu dopisuje fraze "LIKE ."

/* Temp-Table and Buffer definitions                                    */
DEFINE NEW GLOBAL SHARED TEMP-TABLE tabela NO-UNDO LIKE .
  FIELD ss AS CHAR.

co powoduje oczywiscie blad skladni. Czy pozostaje mi tylko zdefiniowanie
reczne tabeli a potem przepisywanie zawartosci pol z obiektow ekranowych
do pol tabeli?

 ________
|_   _|__| Tomasz Fidecki, Progress Analyst/Programmer, UNIX fan
  |_||_|   phone (voice) +48 22 6404728, tomek@fsl,com,pl, IRC Fido__