Re: Drukowanie w windowsach i fonty

Mozna tez szablony raportow przygotowac Report Builderem, a nastepnie
uruchamiac je bezposrednio z programu w Progressie. "Run time" Report Buildera
o nazwie rbrun.exe znajduje sie na wyposazeniu Client Networking; do
uruchomienia wystarcza wiec minimalna licencja.

Pawel Dobrzynski

On 10 Dec 97 at 12:19, Adam Kacała wrote:

> Niestety, progress nie potrafi sterowac czcionkami. Jest taki programik
> dolaczany standardowo do progressa co sie nazywa _osprint.p. On korzysta z
> dll'a proprint.dll. Ten programik potrafi wywolac standardowe okno wyboru
> drukarki i ustawic font do wydruku. Niestety jeden font na caly wydruk. Tak,
> ze ciezko zrobic np. wytluszczony naglowek. Jakie dokladnie parametry wchodza
> do _osprint.p nie wiem. Musisz to sprawdzic. Kiedys mialem taki problem i
> skonczylo sie na napisaniu programiku w Visualu i konstruow
>
> Adam Kacala

Pawel Dobrzynski, CSBI Progress Department

   Computer Systems for Business International SA
   ul. Plowiecka 1, PL 04-501 Warszawa, POLAND
   phone: (+48-22) 673-16-80  fax: (+48-22) 612-31-22
   http://www.csbi.waw.pl/